BAKINE POGACICE SA KROMPIROM


Probajte pa mi kazite dali ce i Vas miris ovog peciva vratiti u djetinjstvo? Napravih ih po receptu iz magazina "Domaca kuhinja" a koji je bio veoma slican receptu iz maminog secanju kako ih joj je baka nekada davno pravila ... "Odlicne" - kaze Majka - "i hvala ti sto si me vratila u moje djetinstvo"

Sastojci
300 g krompira
2 jaja
1 kasicica soli
250 g margarina
500 g brasna


1 vrecica suve germe (7g)
50 ml ulja 50 ml mleka

Priprema
Krompir pripremiti kao kad pripremate pire (oguliti ga, oprati, iseci na kockice i skuvati u blago posoljenoj vodi). Zatim ga procediti i zgnjeciti u pire, posoliti, malo prohladiti. U medjuvremenu staviti germu u 50 ml toplog mleka i ostaviti 10-ak minuta da nadodje.
Pireu dodati razmucena jaja, dobro promesati pa dodati nariban margarin, ulje i nadoslu germu pa uz dodavanje brasna zamesiti glatko testo.


Testo prekriti folijom ili cistom krpom i ostaviti na hladnom mestu preko noci.
Ujutro razaviti koru i preklopiti je tri puta, pa je ponovo razviti, preklopiti, postupak ponoviti jos nekoliko puta (ja sam 4 sve skupa).
Nakon cetvrtog puta koru razviti debljine prsta, casom vaditi pogacice, slagati ih na pleh oblozen papirom za pecenje, Peci u predhodno zagrejanoj rerni na 200 C oko pola sata ili dok lepo ne porumene.

Posluživanje
Sluziti tople uz solju toplog mleka. A i kad se ohlade veoma su ukusne i divno mirisu na margarin. Probajte!!!
coolinarika.com
Ako ti se sviđa podijeli recept: