TOSKANSKE SNICLE



Toskanske snicle (malo drugacije).

Sastojci
6-8 svinjskih snicli
100 g brasna
6 cesnjeva bijelog luka ili obicnog zutog jedna veca glavica
persin
1 kocka za juhu (govedja) ili kakvu imate
150 ml paradajz sosa ili usitnjeni pelato (konzerva)
ulje
vegeta, biber
malo barbique sosa za mariniranje

Priprema
1.
Istucemo snicle, povegetimo i pobiberimo.Napravimo marinadu tako da u snicle utrljamo i malo


barbique sosa, stavimo ih da odstoje 2 sata u frizideru da upiju zacine, ja sam ih malo poprskala i maslinovim uljem.
Mozete ostaviti i preko noci, jos je bolje.
2.
Za to vrijeme skuhamo juhu s 1 kockicom, ja sam stavila govedju.
Isto mozete paradajz sos ili pelato iz limenke malo podgrijati i dodati soli i malo secera da ne bude kiselo.
3.
Cesnjeve luka i persin sitno isjeckamo.
Ako nemate ili ne volite bijeli luk, isjeckajte vecu glavicu luka, prvo prije nego stavite snicle znaci na ulje i s malo podlivenog temeljca, te gore na snicle.
4.
Vatrostalnu posudu pouljimo i dodamo malo paradajz sosa i juhe.. Svaku sniclu


uvaljamo u brasno i s jedne i s druge strane. I stavimo u vatrostalnu zdjelu. Kada prekrijemo dno, poprskamo persinom i lukom. Potom u zdjelu nalijemo pola sosa od paradajza. Nabrasnimo preostale snicle i stavimo u vatrostalnu zdjelu, nanesemo preostali paradajz sos i preostali isjeckani persin i bijeli luk.
Nakon toga sipamo polako malo gotove juhe.
5.
Pecemo cca 1 sat na 200 stupnjeva C.
6.
Ja sam uz ovo jelo napravila pire krumpir i sezonsku salatu.
7.
Dobar tek!
coolinarika.com
Ako ti se sviđa podijeli recept: