KEKSI S MALINAMA I BIJELOM ČOKOLADOM.


Prekrasni, prhki izvana i s mekim punjenjem od malina i čokolade

SASTOJCI
• 115 g maslaca
• 100 g šećera
• 85 g zaslađenog kondenziranog mlijeka
• 1 žličica čistog ekstrakta vanilije
• 1 limun (naribana korica)
• 225 g glatkog brašna
• 1 žličica praška za pecivo
• 70 g bijele čokolade
• oko 80 g malina

PRIPREMA
Uključite pećnicu na 180°C.
Čokoladu krupno nasjeckajte.


Maline operite i posušite pažljivo kuhinjskim papirom. Ako su jako velike prerežite ih na pola.
Umutite pjenasto maslac (sobne temperature) sa šećerom.
Dodajte kondenzirano mlijeko, ekstrakt vanilije i naribanu koricu limuna.
Prosijte brašno s praškom za pecivo, dodajte ga smjesi od maslaca i mlijeka i rukama zamijesite mekano tijesto.
Uzimajte otprilike 1 žlicu tijesta.
Oblikujte prvo kuglicu, a zatim je spljoštite prstima (držeći tijesto na dlanu).
Stavite na sredinu par malina i komadiće čokolade.
Zatvorite opet u kuglicu i stavite na pleh obložen papirom za pečenje.
Kad ste oformili sve kekse stavite ih peći u zagrijanu pećnicu. Ovisno o pećnici, 12-15 minuta, odnosno dok rubovi lagano ne porumene.
Premjestite kekse na rešetku da se potpuno ohlade.
Samo tijesto (bez dodatka malina) možete čuvati u hladnjaku 2-3 dana.


Ja sam od ove smjese dobila 16 komada.
Za čokoladnu verziju ovih keksa zamijenila sam 15 g brašna s 10 g gorkog kakaa.
Za punjenje sam pomiješala 50 g tamne čokolade s 2 žlice kondenziranog mlijeka i 1 žlicom slatkog vrhnja, istopila sve u mikrovalnoj pećnici često miješajući dok nisam dobila glatku kremu. Ostavila sam je da se ohladi u hladnjaku a onda punila kekse kao i svijetle s malinama. Mislim da bi bila odlična ideja dodati i jednu malinu uz čokoladno punjenje. Malo je samo teže zatvoriti ih pri oblikovanju, ali su odlični i u ovoj tamnoj verziji.

POSLUZIVANJE
Ja sam smanjila količinu šećera u odnosu na originalni recept, i za moj ukus su još uvijek prilično slatki. Dakle ako ne volite jako slatke kekse, smanjite još dodatno šećer, ja sigurno hoću sljedeći put.
Mislim da bi keksi bili jednako dobri i pripremljeni s nekim drugim bobičastim voćem, ali i s pekmezom ili samo s čokoladom (bijelom, tamnom ili obje).
coolinarika.com
Ako ti se sviđa podijeli recept: