ODLICNE GIBANCICE.



Ovo nemoj te da ne probate!!..Iznenadena ukusom ovog lijepog toplog predjela,sa filom od sira i ajvara,rolat u rolatu….!!

SASTOJCI
500g sira(u receptu je bio svapski sir,ja sam radila zagrebackim)
500g kora za pitu
3 jaja
1dc ulja
0,5dc mlijeka
1 prasak zapecivo


3 ravne kasike ajvara

PRIPREMA
U posudu stavite 2 jaja, sir, ulje mlijeko i pr.za pecivo.
Dodati soli i izmjesati.Pripremljenu smjesu podjeliti na dva djela.
U jedan deo dodati ajvar i polako izmjesati.
Na radnu povrsinu staviti vece parce folije, i preko staviti dve kore.
Premazati je polovinom fila od sira i urolati.Staviti na stranu.
Preko folije opet nanjeti dve kore za pitu i premazati preostalim sirom.
Napocetku kore sad staviti prethodno pripremljenu rolnu od sira.
Sve zajedno uviti.Sad namazemo polovinom fila od ajvara.
Na pocetak dodamo prethodni rolat od sira, zarolamo.
I jos jednom sve ponovimo, sa ostatkom fila.Sad smo dobili jedan veci rolat.
Pripremljeni rolat stavimo u zamrzivac da se stegne.


Izvadimo ga i sjecemo na rolate debljine 2 cm.
Pleh obložimo papirom za pecenje i pouljimo, poslažemo komade rolata.
Bocne strane giban-rolata i odozgo premazemo umucenim jajetom.
Pecemo na 250C, neki 15 min ili dok ne porumenePrijatno!!
Kolaz izrade
U orginalu pise da se radi na foliji, ja sam radila na kuhinjskoj krpi!!

Posluživanje
Moram napomenuti da sam na jedan fila sira stavila sunku(koju hocete),znaci mozete a i ne morate staviti.To nije bilo u orginalu,po meni je lijepse sa sunkom.Svaki put uzmamo po dve kore za pitu,nazalost sve kore necemo iskoristiti!! Posluziti toplo uz jogurt.
coolinarika.com
Ako ti se sviđa podijeli recept: